Google Play Store Bağlantı Yok Hatası

Merhaba arkadaşlar benim de yaşadığım bir sorunu sizlerle paylaşmak istiyorum çağımız gereği ve teknoloji sonucu ayrıca uygun fiyatları sayesinde hepimiz androit işletim sistemine sahip telefonlar kullanıyoruz en çok kullandığımız uygulama ise google play store aldığım hata şu google play storeye ulaşamıyorum tekrar deeyin hatası alıyorum internete bağlı olduğum halde giremiyordum kısa bir araştırmadan sonda çözümü buldum sizlerle paylaşmak isterim buyrun...

1) Öncelikle cihazınızın Uygulamalar Penceresi içerisinden Ayarlar kısmına giriş yapınız.
2) Uygulama yöneticisi bölümünde bulunan Yüklenen Bölümünden Google Play Store Uygulamasını Seçin.
3) Ardından açılan ekranda Veriyi Sil butonunu kullanarak uygulama ile ilgili sıfırlama işlemimizi gerçekleştiriyoruz. Ancak bu işlemden sonra Google Play Store verileri sıfırlanacağı için kullanıcı adınızı ve şifrenizi tekrardan girmeniz gerekmektedir. Ancak daha işlemlerimiz bitmedi.
4) Aynı şekilde Google Play Hizmetleri adlı uygulama içinde veriyi silme işlemini gerçekleştiriyoruz. Ardından cihazımızı bir kez yeniden başlatıyoruz.
5) Telefonumuz açıldığında Google Play Store mağazasına giriyoruz ve hesap bilgilerimizi yeniden girip uygulamayı sorunsuz bir şekilde açıyoruz.

Bu işlemlerden sonra budaradan freedom adlı uygulamayı indiriyoruz ve telefonun sd yani hafıza kartına atıyoruz ve google play storeye giriş yapabiliyoruz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Sayfasına Pencereyi Kapat Butonu Ekleme

Php Grafik İşlemleri Ve Kare Çizme

Siteye Facebook ve Twitter Paylaş Butonu Ekleme